مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر از آمادگی حمل مرسولات پستی روسیه خبر داد و گفت: شرکت ملی پست می‌تواند محوله‌های پستی روسیه را در کانتینرهای ۲۰ فوتی بارگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلگرام با اضافه‌کردن قابلیت‌های استوری و کلوز فرندز و امکان ارسال پست، ازاین‌پس شبکه‌ای اجتماعی است، نه پیام‌رسان.
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و طی شدن همه مراحل و فرایند برگزاری آزمون‌ها شامل چاپ و ارسال دفترچه و پاسخنامه سوالات و همچنین عدم امکان تغییر و جابجایی زمان برگزاری، آزمون‌های اعلام شده قبلی در زمان و محل مقرر برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ گفت: ما برای این شهروندان سامانه پیامکی ۱۱۰۱۱۰ (سرشماره ۱۱۰۱۱۰) را پیش‌بینی کردیم تا بتوانند از طریق این سامانه و ارسال پیامک اخبار و گزارشات خودشان را به پلیس ۱۱۰ منعکس کنند.
کاخ سفید اعلام کرد دولت آمریکا در حال بررسی امکان ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین است.
گروه خودروسازی سایپا پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، شرایط ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده را در کوتاهترین زمان اطلاع رسانی کرد.
واتساپ، تقریبا هر هفته ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند. ویژگی‌هایی جدیدی که اخیرا به آن اضافه شده است، قابلیت قفل کردن چت و ایمن کردن چت‌های فردی همانند چت‌های خصوصی و گزینه‌ای برای ویرایش پیام است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در عرض ۱۵ دقیقه پیام خود را ویرایش کنند و با اجازه کاربران پیام ویرایش شده ارسال گردد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌ و پرورش گفت: ارسال سؤالات به‌ صورت الکترونیک از سال ۹۷ آغاز شده و از آن سال تاکنون به‌ هیچ‌ وجه لو رفتن سؤالات گزارش نشده است.
محمدی با بیان اینکه بیشترین تعداد ساختمان‌های ناایمن در مناطق ۱۱و ۱۲ شهر تهران است، افزود: این ساختمان‌ها بیش از ۱۰ اخطار کتبی دریافت کردند و بیش از سه جلسه حضوری هم با مالکان ساختمان‌های ناایمن برگزار کردیم و نسبت به خطرات و اینکه شهروندان زیادی در این اماکن تردد دارند، توجیه کردیم که توجهی نکردند.
زارع پور وزیر ارتباطات درخصوص جزئیات اتصال پیام‌رسان‌های ایرانی گفت: در مرحله اولیه، امکان ارسال پیام یا هر نوع فایلی بین چهار پیام‌رسان در حالت به روز شده وجود دارد.
زارع پور وزیر ارتباطات درخصوص جزئیات اتصال پیام‌رسان‌های ایرانی گفت: در مرحله اولیه، امکان ارسال پیام یا هر نوع فایلی بین چهار پیام‌رسان در حالت به روز شده وجود دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارسال پیام متنی و فایل بین پیام سان های ایرانی خبر داد و گفت: در فاز جدید قابلیت تماس صوتی و تصویری بین پیام رسان ها ممکن می شود.
باشگاه سپاهان در پی تصمیمات داوری دیدار خود با تراکتور تبریز به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نامه اعتراضی ارسال نمود.
«میشال رحمان» توسعه‌دهنده در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح داده که گوگل ظاهراً در یک ایمیل این اشتباه را به اطلاع کاربران رسانده است. این غول فناوری می‌گوید ارسال این مبالغ غیرعمدی بوده است. اگر امکان بازگشت پول وجود داشته باشد، گوگل این کار را انجام داده است، ولی اگر کاربران مبلغ دریافتی را خرج کرده باشند، مشکلی برای حساب آن‌ها به‌وجود نخواهد آمد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: مدیران محترم اماکن و صنوف مختلف نیز با تعامل پویا و خردمندانه، نظارت بر رعایت هنجار‌های جامعه توسط متصدیان صنوف را با جدیت اعمال نمایند.
دولت امسال برنامه دارد یارانه خریداران ارز سهمیه ای را با توجه به ضرورت افتتاح حساب ارزی و امکان احصای دقیق اطلاعات، قطع کند.
بانک سپه به منظور اسکان فوری و تأمین سرپناه هموطنان ۱۵۰ چادر ۱۲نفره به منطقه زلزله‌زده خوی ارسال کرد.
غضنفرآبادی می‌گوید: در این رویکرد، در ابتدا برای فرد خاطی، پیامک ارسال می‌شود و به او اخطار می‌دهیم و در مرحله بعد و در صورت اصرار فرد بر بی‌حجابی، او را با جریمه روبرو خواهیم کرد. در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او مثل امکان بهره‌بردن از سیستم بانکی کشور و... را از او می‌گیریم.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اتاق‌های تکثیر قرنطینه هستند و در اتاق تکثیر می‌ماند تا زمانی که رمز فایل در قالب پیامک برای رئیس حوزه امتحانی ارسال شود گفت: تنها شخصی که می‌تواند گوشی همراه داشته باشد، مسئول حوزه امتحانی است و این رمز پنج تا دو دقیقه قبل از شروع آزمون برای وی پیامک می‌شود و به هیچ عنوان قبل از شروع آزمون امکان دسترسی به سوالات برای هیچ کس وجود ندارد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: روز قبل از آزمون‌های نهایی پاسخ برگ‌ها را به مراکز ارسال می‌کنیم تا کار تکثیر و شخصی سازی پاسخ برگ‌ها انجام شود.
مشهد ـ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امروز برای اسکان زائران ۲۰ هزار چادر فصلی و مسافرتی به خراسان رضوی ارسال می‌شود.
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران اعلام کرد که برنامه زمان بندی معین برای دریافت خدمات از واحدها و امکان ارسال گزارش به شماره مستقیم رئیس سازمان دامپزشکی کشور مهیا شد.
بورس کالا ابلاغیه شرایط خرید خودرو را به کارگزاران ارسال کرد که براساس آن هر کد بورسی فقط امکان خرید یک خودرو سواری از بورس کالا را دارد.
حمید حسینی گفت: تخفیفی که وزارت نفت برای خوراک پالایشی ها در نظر گرفته ثابت و با افزایش قیمت نفت حاشیه سود این نمادها کاهش می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ